کشف موتورسیکلت قاچاق در پارسیان 

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۶۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان پارسیان حین گشت زنی در سطح شهر پارسیان به یک دستگاه موتورسیکلت خارجی ۶۰۰ سی سی هوندا مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده توسط راننده مشخص شد موتور سیکلت فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق در حال تردد می‌باشد.

فرمانده انتظامی پارسیان ارزش موتور سیکلت توقیفی را بنا به نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال عنوان کردو اظهارداشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی در پایان ازعموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز و وقوع جرایم دیگر از طریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی مراتب را اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حسینی که رفت ، اقای رستمی زحمت بکش ماشین یگان امداد نزدیک بیمارستان رستمانی شهر پارسیان وایساده جلو خودرو های شوتی بار قاچاق که از جلو همکاران دریابانی و مرزبانی که از روستای مغدان ،شیوء ،زیارت و بستانو رد میشن و وارد شهر میشن بگیره نیاز نیست مردم گزارش بدن ضعف مامور گمرک و نیروی انتظامی باعث از بین رفتن جان مردم شده جناب سرهنگ چیزی که دوستان شورای تامین دوست دارن ادامه داشته باشه.باج گرفتن از شوتی شده درامد برای بعضی مامورین جان مردم که برای مسوولین مهم نیست شوتی های که با پلاک مهر و لامرد تردد می کنند و اقایون ککشون هم نمی پره میگن اینا از گشنه ای نون ندارن و بگذارید برن که انبارهای دهشیخ خالی نماند.